dilluns, 20 de febrer del 2012

TRUFES DE XOCOLATA AMB CULLERA

INGREDIENTS

250 gr de xocolata de cobertura
200 ml de nata
250 gr de xocolata blanca
100 ml de nata
lacasitos
perletes o el que es vulgui per a decorar

PREPARACIÓ

Poseu la nata a escalfar, i quan bulli la retireu del foc i afegiu la xocolata. Remeneu bé fins que la xocolata estigui totalment desfeta. Llavors la deixeu atemperar per a que agafi una mica de consistència. Ompliu les culleres amb la trufa i guarniu-les. Deixeu-les reposar un minim de 8 hores en un lloc fresc per a que endureixin.

Vaig veure une foto en una revista d'unes culleretes que contenien alguna cosa, no recordo ben bé el què, i vaig pensar que seria una bona idea fer-ne trufes per un berenar de nenes, potser que així no s'embrutessin tant!

3 comentaris:

  1. M'encanten!!! Tinc que fer-les! Gràcies per la idea =))

    ResponElimina
  2. iep! un dubte... poses la xocolata blanca en "ml" i la xoco cobertura en grams... les dues són en grams oi?
    Té molt bona pinta! felicitats pel blog!

    ResponElimina
  3. oh, m'ha semblat una proposta fantàstica! ho provaré!

    ResponElimina